Serigrafia - Valls

La Serigrafia: Estampa la teva marca allà on vulguis!

  • Autor de l'entrada:
  • Categoria de l'entrada:Blog

La serigrafia és una tècnica d’impressió amb milers d’anys d’història i que s’utilitza per transferir imatges o textos traçats en una pantalla amb tinta sobre una superfície. S’ha convertit en un dels mètodes més populars alhora de personalitzar productes, ja que és una eina econòmica i que aporta un ampli ventall de possibilitats perquè es pot aplicar a diferents productes.

Un dels usos més coneguts és la seva aplicació sobre roba, de manera que permet personalitzar uniformes laborals, equipacions esportives i samarretes, entre molts d’altres. I ja que parlem d’un mètode d’estampació tradicional com la serigrafia, ara que estem en plena temporada de calçotades, una de les tradicions gastronòmiques típiques de la zona de Valls i Tarragona però estesa a tot Catalunya, perquè no marcar un punt diferencial i regalar als teus clients pitets de calçotada personalitzats? Pots fer-ho amb el teu logotip per posicionar la teva marca però també amb qualsevol imatge o text que hi vulguis afegir.

Però la serigrafia no limita les seves aplicacions només al sector tèxtil si no que com hem comentat, pot estampar-se sobre diferents materials. A més a més, es pot complementar amb impressió digital, adequada per displays, banderes, pancartes o banderoles publicitàries. De fet, aquestes darreres són una gran aposta que no pot faltar en cap esdeveniment, ja que poden ser una bona eina de màrqueting o de promoció i millorar la visibilitat de la teva marca.

Però la serigrafia no limita les seves aplicacions només al sector tèxtil si no que com hem comentat, pot estampar-se sobre diferents materials. A més a més, es pot complementar amb impressió digital, adequada per displays, banderes, pancartes o banderoles publicitàries. De fet, aquestes darreres són una gran aposta que no pot faltar en cap esdeveniment, ja que poden ser una bona eina de màrqueting o de promoció i millorar la visibilitat de la teva marca.

I tu, ja saps quina tècnica utilitzaràs?